25.4.08

Strelitzia i motljus


Papegojblomma, Strelitzia regina

6 kommentarer:

Linda Lunda sa...

Vilket härligt fotografi! Får accosiatoner med den där roadrunner.... den där fågeln i den tecknade serien som vargen helta tiden försöker fånga!
Linda

pudelflicka sa...

Hej,
Jo den lilla valpen är så ljus och liten så hon synd nästan inte på bilden men jag ville inte stressa Gucci mera så bilden fick bli som det blev.
Jag fick åka ut med Gucci och valpen till min uppfödare då hon var så stressad och har för mycket mjölk. Hon kommer nog att vara kvar där några veckor. Det känns bättre men lite tråkigt att jag inte klarade av det själv som jag har gjort förut.
Här är det strålande väder och jag hoppas det blir en fin helg.
Kram Hedvig

Karin sa...

Hej hej! Så vackert med motljuset och en spännande blomma. :) Växer den "vilt"/ute i Brasilien? Underbar bild på lavendeln också. Jag hoppas att du får en riktigt härlig helg! Kram Karin

Annika Christensen sa...

Häftigt!! Ser ut som en giraff som går bakom planket en annorlunda sådan. Hoppas att allt är bra med dig. Det är bråda dagar med trädgården och jobbet men jag missar inte att titta in till dig.
Ha en skön Helg
Annika

Anonym sa...

Häftig bild!

mvh, Anja

Fundera grönt sa...

Läcker profil! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...