9.9.08

Tack!


För en tid sen fick jag en utmärkelse från Mors deka :

Tack snälla du! Det är alltid lika roligt att få uppskattning!

Så här skriver hon om utmärkelsen:

"Denna bild står för inspiration, för glädje, för vänskap över nätet.
Reglerna är:
1. Du kan ge utmärkelsen till en eller hundra, eller så många däremellan som du själv vill - se till att du länkar deras bloggar till ditt inlägg.
2. Länka sedan till...
http://tammyvitale.typepad.com/women_art_life_weaving_it/2008/07/wylde-women-awardees.html
... så att hon kan besöka alla underbara kvinnor som får den.
Syftet med utmärkelsen är att sända lite kärlek till de kvinnor, som gör din dag, som lär dig nya saker och som lever sina liv fulla av generositet och glädje."
Jag har väldigt svårt för att välja ut några favoriter av alla de bloggar jag besöker så först tänkte jag fega och välja att skicka den vidare till alla de kvinnliga bloggare som finns på min blogglista och det gör gör jag också...men jag vill också ge speciellt den till en bloggare som jag ganska nyligen upptäckt och som tar underbara foton, Camilla med bloggen Camillas Foto. Titta in hos henne får ni se!
Några dagar senare kom det en till...en från Klimakteriehäxan. Hjärtligt tack!

Eftersom hon är en skribent som jag uppskattar väldeliga så tänkte jag att den här utmärkelsen sänder jag vidare till en annan bloggare som både skriver roliga och tänkvärda inlägg och illustrerar med fina foton och mycket bra musik, Erik. Ett besök hos honom rekommenderas!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Jag ska genast ila iväg och besöka de bloggar du tipsat om.

Anonym sa...

Congratulations on the Wylde women award! Gorgeous photos here!

Anonym sa...

Åh, en får tacka så mycket Ninni! Skoj att du uppskattar mitt skrivande och bilder. Tycker inte jag kommer upp i din klass (respekt, som de unga säger), men fotograferandet är skoj, ja närmast roligt. Ha! Kanske dags för tematolkning/inlägg..?!
Verkligen tack :-)
Nää, först mer honungste!

Camilla Alvén sa...

Tack söta Ninni, du gjorde min dag vacker och full av kärlek!
Nu har jag skickat utmärkelsen vidare till några kvinnor som inspirerar mig genom sina bilder.
Ha det bra
Camilla

pudelflicka sa...

Grattis till dig också för utmärkelsen. Det är alltid trevligt att andra uppskattar ens bilder.
Kram från Hedvig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...