22.9.08

Knopp


Idag börjar våren här hos oss...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Börjar våren hos er nu? Nu blir jag avundsjuk, här kommer ju hösten brutalt inklampandes och det blir bara mörkare och kallare för varje dag. =(

Kram

Anonym sa...

Våren, ja den känns ju lite avlägsen just nu :) Kan tänka mig att våren hos er är varmare än här.
Det ser ut att bli en stor blomma av den vackra knoppen.
Må gott!

Anonym sa...

Nämen Ninni! Gör inte så mot oss stackare som har en låååång och regnig och svinkall period framför oss ;))!
Jag vill OCKSÅ ha vår sommar och sensommar /höst och så vår igen!
Jag behöver ingen mysig december med massor av tända ljus. Eller januari med vändande dagsljus och härliga perennsådder i växthuset under soliga dagar. Eller se de första julrosorna och våradonis i blom. Eller.....? ;))!!!

mvh, Anja

Livet på Citronodlingen sa...

.. och här börjar hösten. Det är jag hemskt nöjd med :o) Det är så skönt nu när luften känns frisk och man kan ha täcke i sängen igen!

Anonym sa...

Carissima Nina,

You are "Just Peachy". Jag har en fruktkorg till Dig. Finns att hämta hos http://wwwricciericicom-ingridj.blogspot.com
Bacione, Ingrid

Camilla Alvén sa...

Härlig macrobild, älskar när bakgrunden flyter ihop.
Ha en härlig dag
Camilla

Rajson sa...

Tack Ninni för guldet!Det värmde gott denna kyliga måndag morgon!
Ska försöka skicka vidare el åtminstone tacka dig "offentligt".
Ja datorerna strular hemma.Det är vissa sidor jag inte kommer in,flera favvo bloggar naturligtvis.
Har haft möjlighetetn o kika på dina foton men inte komentera.Dina djurbildr blev mitt i prick i fototrisstemat.Kul variation till alla mänskliga lekamen.
Klockan är strax efter 2 så jag tar nog och smiter ut i set fina vädret.Har visserligen mängder med "fel" som måste justeras men jag orkar inte lägga ner timmar i support köerna,imorgon kanske...
Vår,ja varför inte.Gillar faktisk hösten så länge löven sitter kvar.'
Ha det gott!

Katarina sa...

Direkt från sommar till vååår! Vad fuskigt!
Kram!
Katarina

Livet på Citronodlingen sa...

Vilket roligt sammanträffande att ni just pratat om Ingrid :o)
Dagtid brukar det vara mellan 10 och 15 grader, på nätterna väldigt sällan under 5 grader...

Anonym sa...

Lustig knopp... En stor som verkar fylld med miniknoppar :-) Måste säga att floran verkar rik i Brasilien, otrolig mångfald! En fröjd att titta in då och då och njuta av dina bilder :-)

Anonym sa...

Jag är INTE avundsjuk ;) Hösten är min tid! Om den ändå varade lite längre!
Kram, kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...