10.12.08

Ordlös Onsdag


Ordlösa bilder finns hos Akson

15 kommentarer:

Ninni sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ninni sa...

Är det någon som vet vad det här är? Han/hon är stor som en katt. Jag fotograferade honom/henne i den Botaniska trädgården här i Belo Horizonte där han/hon sprang omkring och gnagde på olika växter.
Tyvärr har jag själv ingen aning...

Anonym sa...

Nja, inte vet jag! En brasiliansk jätteråtta kanske *ler*. Dom växer kanske fort i värmen?! Fin bild i alla fall. Ha en bra dag! /Anette

Anonym sa...

VIlket udda djur du har på bild! Har aldrig sett något liknande så jag kan tyvärr inte hjälpa dig med vad det är!
Hoppas att du får en bra dag! =) /maria_6909

Anonym sa...

oj vilket konstigt djur!!!Vad häftigt att du kunnat fotografera den utan att den rörde sig!Mycket fin bild!

Anonym sa...

Jag har inte den blekaste aning mer än att det är en gnagare ;) fast det visste du ju redan./Boel

Anonym sa...

Jag vet inte vad det är för djur, men det ser ut som en blandning mellan pungdjur o råtta ;) Bilden är jättevacker vad det än är på den.
Kramis

Anonym sa...

Jag är dessvärre inte till någon hjälp. Har ingen aning om vad det är.

Pumita sa...

Jag tänkte på en ekorre fast utan den fina svansen. Har ingen aning. Jag som hade trott att du skulle posta en bild med lite snö. ;)

Mia sa...

Ingen aning, men wow, vilken vacker bild!! Om den är stor som en katt föredrar jag nog bildversionen och den är som sagt alldeles fantastisk!

Ha en fin dag.

Anonym sa...

Det var en sött lite gnagare.
Jag har nu suttit och sökt en god studn och försökt jämföra bilder men inte enda ser ut som sin kattliknande gnagare. Så tyvärr kan jag inte hjälpa Dig!

Kerstin sa...

Ingen aning om vad det är. Men det är ett vackert foto i alla fall. :)
Ha det gott.

Kerstin sa...

Har inte en aning om vad det är för djur. Men fint foto är det i alla fall. :)
Ha en fin dag.

Della sa...

Är den så stor? Den är verkligen jättefin, men jag vet inte heller vad det är.

Veronica sa...

Tyvärr, ingen aning!
Fin blev hon på kort men vet inte om jag skulle villja möta na!!!
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...