26.8.09

OO - Gott Gottinamnam


Här hittar du flera bidrag till Ordlös Onsdag

43 kommentarer:

Susanna sa...

Fint du har lagt upp det - supersnygg bild som alltid.

Jag som egentligen är mer för kakor blir sjukt sugen på godis när jag ser din bild - ser riktigt gott ut.

Chesney sa...

Picture perfect, that clarity and detail is amazing!! WOW!

magnus sa...

Underbar bild, nästan som om man bara hade att ta en bit från bilden.

Ha en bra dag.

annette sa...

Hi, hi tur det är tidigt på dagen för annars vet i sjutton hur det skulle gott efter att sett denna vackra bild på smågodis som är så goooooot!

Ha en bra dag!

Kram //annette

Anna tassar in.. sa...

Jag är väldigt svag för sådant Ninni..du frestar mig .. när du bara levererar en skål med favoriter i..

Mmmmm så läcker att man vill bara ha..och ta..

Daniel sa...

Allt för innehållet!!!

Karolina sa...

o fy vad sugen jag blev på godis nu!

Anette sa...

Jag är en smågodisälskare, så jag gillar din bild på mer än ett sätt! /kram Anette

Gerda-Thyra sa...

Ja tack...jag norpar en godis ur skålen innan jag hastar vidare...!

Husbilen Credo sa...

En skål med smågodis är ju riktigt gott. Snyggt foto.
Ha en bra dag!

Pchełka sa...

very nice picture...give me one, please :))b.regards

Pchełka sa...

very nice picture..give me one, please..b.regards :))

Bildgatan sa...

Som den godisälskare jag blivit på äldre dar så ser jag att trots att bilden är hur läcker som helst så är det mer sambons val av godis.

Snyggt foto är det och jag blir glad att jag nu inte får någon abstinens efter sötsaker.

/Bildgatan

Anonym sa...

Bra skärpa, som får en extra kick av cellofanet framför skålen. Ser så himla gott ut.

Elin sa...

Vilken läcker bild, blir verkligen gottesugen :)

Photos by Storm sa...

jättefin bild. Jag ska försöka få över skålen på mitt skrivbord med tankekraft. Godiset ser väldigt svenskt ut förresten/kram Lis

Anonym sa...

Ja, smågodis är något alldeles speciellt, så himla gott :) Riktigt fin bild!

Magdalena sa...

Mñiam
Vackert!
Kram
Magdalena/Color Sepia

Anjas Hill sa...

Fresterska där;))! Jag gick upp direkt 2 hg - numera räcker det att bara titta nämligen;))!/Anja

Anonym sa...

Blandsnask, det är fint :)
Tycker mej skåda ett tomt Geicha-papper, dom är fina dom, chokladen alltså.

foto CHIP sa...

Mums - de sega i alla färger - mmmm :)

Anonym sa...

Cara Ninni,

Ja, med munnen full blir man ordlos. Fresterska! Lackert! Ar Du ocksa gottegris? Min hemliga last - ibland och nar ingen ser pa'. Utat ar jag hur sund som helst. Ta en kaka till! Nej, tack!
Tycker mig kanna igen ett och annat. Sega gubbar, Rattor, Twix. Finns de i Belo H ocksa? Da ar det ju faktiskt inte sarskilt synd om Dig. Mums fran Ingrid i Umbrien

Kerstin sa...

Wow, riktigt snyggt fotat. Och nog sjutton blir jag sugen nu. Attans. Det är inget bra tema om man ska försöka vara duktig och låta bli de onyttiga sakerna. ;)
Ha en fin dag.

Resa med Herbert sa...

Hej!

Underbar bild, jättesnyggt foto.

När jag bodde i Spanien saknade jag det svenska smågodiset görmycke.

Må gott, önskar Irene

jeanette sa...

Kan förstå att du blir sugenpå nåt sådannt som är svårt att få tag i.
Jätte tjusig bild.

Nettan sa...

JÄTTEHÄRLIG bild på ditt smågodis.
Till hösten kan du smaska hur mycket du vill!!

Ha det så gott // Nettan

Marie, en fotograf sa...

Halloj,
Mmmm vilken gottisskål !

Och man kan nästa ta en ur skålen... så fin är bilden !

Kram ha det gott från mig

Ninni sa...

Visst är det svenskt godis som jag tog med mig i somras när vi varit på semester. Men det är ju slut....för läääänge sen.
Inget är som svenskt smågodis trots att jag mår dåligt av det. Eller kan det bero på att jag äter för mycket ;)
Men i Brasilien finns det inte. Men här har vi lite annat gott som slinker ner, nougat och nötter av alla slag.

Rajson sa...

Skönt foto, så lagom mättad av färg och innehåll.
Ja du vet ju att vi tdl är värstingar när det gäller godis, men bara lördags godis förstås!

Karin Wijk sa...

Godis är gott! Skulle kunna äta det varje dag, men har börjat med Lördagsgodis numera. Snygg bild! / Karin

photokerstin sa...

Det där ser verkligen gott ut.
Bra bild!

pudelflicka sa...

Det här såg gott ut !
Tack för hälsningen. Det blev tjejlunch i växthuset i dag.
Kram Hedvig

Lusthuset sa...

Aj då, det är någon som varit och tjyvat i karamellskålen! Gott som bara den så det är förståeligt. Ha det bra. Kram!

anneli sa...

oj...hittade hit via Filipendula...otroligt vackra bilder!!!

Anonym sa...

Här var det en massa smaskens..tur att det är tidig morgon så jag slipper bli frestad!

Ha det gott, kramen Ninni

A home far away sa...

Mmmmm, så gott o smaskigt foto!

Ha en fin torsdag
Kram Gunilla i Singapore

Karins fotoblogg sa...

Japp, det där är gott! Snyggt!

Kram

ps nej, vi har ingen ny kompakt, således inget tips tyvärr... ds

Olga T sa...

Snyggt och frestande!

Junitjej sa...

Så gottesugen jag blev!!

Annika Christensen sa...

Tack för att du bjuder på detta.
Känns som om man kan ta en direkt ur datorn.
Ha det gott
Annika

gert-åke sa...

Gott gottigottgott, inte provsmaka på en onsdag.
mbh. gert

Maria/mamma med kamera sa...

Snyggt med godispappret!

Veronica sa...

MMMMMmmmm gott och så snyggt fotat!!!
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...