10.2.11

Tulipa

20 kommentarer:

Unknown sa...

Super vackra. The edit is so great and it is so delicate, tycker mycket:)
Kram Henrietta

Hilda R.B sa...

Vakkert og nydelig! Dette er bilder som en kan kikke på lenge!!!

Celia na Italia sa...

Special again!

Della sa...

Ninni, vilken konst du gör! Jag blir alldeles matt. :-)

Anonym sa...

Super läckra bilder!
Mvh Halina

sas sa...

This is a dream! Wonderful in its softness!

Thanks so much for sharing and have a lovely weekend,

warm greetings,
xx Sas

Sophia Callmer sa...

jamen jag säger bara ååh, vackrast idag! kram Sophia

Anjas Hill sa...

Dessa färger är MINA färger! Jag KLÄR i dem! Åååhh! Jag skulle vilja få dessa bilder som tyg - voile kanske eller varför inte siden..../Anja

alfonso sa...


· Photos that are not photos, which are works of art


· saludos = greetings

CR & LMA
________________________________
·

Cecilia sa...

Skulle vilja vara tummelisa och krypa ner bland bladen och somna där en stund.

Anonym sa...

Soft, elegant, and oh so spring-like! A breath of fresh air! :)

Elisabeth sa...

Mjuka och vackra bilder. Tulpaner är toppen! Ha dé!

Photos by Storm sa...

Som en Monet-skapelse. Vackert som bara den/Kram

anna of sweden sa...

Otroligt vackert!

Kersti sa...

Hemligt, sensuellt.

annette sa...

Så oerhört vackert, nästan svårt att tro att det foton, känns mera som målningar, helt salig blir jag!!

Du är så oerhört duktig!!

Ha en skön helg!

Kramar!

annette

Karin A sa...

Så vackert!

LissenTo sa...

Du ser det fina och skapar konst!

Susanne sa...

Mmmmmm riktigt njutbara bilder. Jag fick idag hem en tavla jag beställt på en av mina tulpanbilder.Blev skapligt nöjd. Kanske känns den bättre när den kommer upp på väggen och får betraktas på håll!! Kram

Leovi sa...

Beautiful photos with a fantastic tone, delicate and exquisite.

PD. What is crystal photographed

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...