20.8.08

Ordlös Onsdag


Idag hittar du Ordlös Onsdag hos vikarien Boella.

22 kommentarer:

Nina sa...

Underbar svampbild. Vilka sköna färger och struktur.
Men är det inte dom där rackarna som är giftiga och som dyker upp i gräsmattan?

Kul att du också varit på samma konsert, fast dagen innan och annan stad men samma bra artister. Vi går här och lyssnar på alla Winnwebäck skivorna. Det är det enda som snurrar i både cd.n och bilen. Snart kan nog även barnen låtarna utantill....


Ha en skön dag!

Ninni sa...

Visst är det så, de är fotade ute i trädgården idag. På ett ställe där de alltid dyker upp den här tiden på året när det har regnat. Har faktiskt ingen aning om de är giftiga men det är mycket möjligt. Just de här har jag aldrig ens funderat på att äta:-) De är så otroligt små...

Lena sa...

Det var minsann ett kul och annorlunda objekt. Jag gillar. KRAMEN!

Anonym sa...

Massa små svampar? Jag funderade på att fota lite svampar jag med idag men det blev aldrig mer än en fundering...

Lena sa...

Hej igen! Tänkte svara på din kommentar, ifall du inte har vägarna förbi min igen... Jo, ser du, det är en stoooor Östersjö-lax på strax under 15 kg. Svärfar är den lycklige fiskaren. Han har egen rök på tomten, så det blev en supergod varmrökt lax av firren.
KRAMEN!

Sara sa...

Vilken snygg bild!

...och det passar mig finfint att de är giftiga - alla svampar är oätlig för mig ;-) hahaha

Boel sa...

Vilka söta små hattar. Fin bild.

Anonym sa...

Det är så nära så man ser alla detaljer. Härligt!

pudelflicka sa...

Häftig svampbild !
Kram Hedvig

Husbilen Credo sa...

Häftigt foto kul när man finner ett bra objekt.
Ha en fin kväll!

Anonym sa...

Va fint! som parasoller sedda ovanifrån.

Anonym sa...

Vilken vacker svampbild. Den milda fina färgskalan och den härliga strukturen som "hattarna" ger.
Och stort Grattis också till ditt Tamronobjektiv! Du kommer säkert att trivas fint med det!
Kram Ulla

Anonym sa...

Oj det tog en stund innan jag insåg att det var svampar, först trodde jag att det var snäckor *skäms*

Vacker bild, som vanligt. =)

Kram

Della sa...

Jättefint, verkligen! Men så ÄR det ju hos dig!

Ninnie sa...

Tänk att de där svamparna i gräsmattan är så vackra!

Katarina sa...

Att svampar kan se så läckra ut!
/Katarina

Gullvi Fredriksson-Sten sa...

tjusiga svampar mkt fin bild

Gullvi

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Vilken superläcker bild!

Hoppas ni har det fint den avslutande tiden i Sverige innan ni åker tillbaka till Brasilien igen!

Pumita sa...

Wow, vilken läcker bild! De ser riktigt söta ut tills man påminner sig själv om att det är svamp. :)

Anonym sa...

Vilken läcker bild. Sånt som man oftast bara går förbi kan bli så himla bra på bild.

Anonym sa...

Vackert, vackert!
Men jag skulle nog inte våga mig på att äta dom...

Anonym sa...

Ser så snyggt ut. Mina tankar far iväg, "Paraplyerna i Cherbourg" poppar upp. Man ser inte svampfötterna, så det kunde vara något helt annat, ur sagovärlden... små skogsväsen med lite konstiga hattar som samlats och har möte... ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...