16.10.10

Lönnlöv

23 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan
I love how the light is blinking in a first photo, so beautiful.

Rajson sa...

Vilken skön stämning du har fått till i det sista fotot!
Löven som faller!
Nu gäller det att njuta av dessa dagar.Det går attans fort nu. Snart är det bart på grenarna!
Äntligen är bokskogen som vackrast hos mig!Hoppas det håller i sig till nästa helg då jag ska fotografera goda vänners dotters bröllop.
Frågan är om inte jag är mer nervös än brudparet!?Hua vilket ansvar!
Önskar dig en skön höst söndag!

annette sa...

Du har verkligen lyckats fånga lönnens vackra höstlöv, så fina bilder allihop, var och en med något eget speciellt i sig, den sista bilden är ju lite speciell där Du lyckats fånga när löven faller till marken, så snyggt!!
Blir nog bra fotoväder imorgon oxå, får bli lite andra platser då.
Får nog bli dressin istället för moppe, två förslag på det, mer miljövänligt och mer motion blir det ju då;)

Ha en skön söndag!

Kram

annette

pudelflicka sa...

Underbara höstbilder!
Kram Hedvig

Anna tassar in.. sa...

Oj här kommer jag mitt i lövfällningen..det känns verkligen som om jag går här på vägen när löven yr och dalar..härliga bilder..så levande..

Karin A sa...

Vilka härliga höstbilder! :) Stämningsfullt och vackert. Gillar särskilt den sista. Hoppas solen skiner hos dig.

Ha en skön söndag!
Kram Karin

Anonym sa...

Cara Nini,

Magiskt! Med Ditt oga for dramatik blir den morka arstiden latt att smalta. Har ar lite smutsgratt/gront just nu. Vi star pa troskeln till host. Inga hostfarger annu. Skall pa matkurs i helgen. Temat ar i alla fall host - svamp, kastanjer etc. Ha en riktigt skon helg o bacione, Ingrid

Sophia Callmer sa...

Stadshöst, vackert!

LissenTo sa...

Den här kombinationen att se som du har är så magiskt och öppnar mina ögon också för det fina.
Dom två första bilderna, faller jag lite extra för.

Ha det så gott.//Lissen

Lotta 8`) sa...

Åh.. älskar sista bilden!

Ha det bäst :)

Ulla sa...

Härliga bilder allihop! Hösten är fin och du har fångat stämningen. Jag gillar speciellt den tredje bilden uppifrån med lönnbladet som liksom solar sig en sista gång innan det är dags att falla till marken.
Kram Ulla

Anjas Hill sa...

Så vackert! Sista bilden är är alldeles underbar!/Anja

simplesmentefascinante sa...

olá.
Beutiful...lovely....
Congratulation
Bjs.
Mari

Kerstin sa...

Så vackert, Ninni. Jag blir förstummad av de första och så kommer jag till den sista som är magisk. Vilken härlig känsla i den med löven som virvlar i luften. Och ljuset.....mmmm....så fint.
Ha det gott.
Kram

Gitsie sa...

Underbara bilder, speciellt den där man ser hur löven yr i luften.
Kram

Photos by Storm sa...

Åh, så vackert. Du har fångat mitt favoritlöv fantastiskt fint. Härligt med alla löv som far omkring/Kram

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Gillar bilden där du fångat hur löven faller mot marken!
Förmedlar verkligen höstkänslan.
Ha det gott. /Ingela

Cecilia sa...

Verkligen vackert! Nu är snart alla löven trillade. Det är väl bara lönnen som har några kvar, så man får njuta de sista dagarna.

Kersti sa...

Så här års är löven så vackra.Färgerna, formerna, det är ett riktigt skådespel.

annette sa...

Trots en klass 1 varning så fick vi ingen snö i natt, vi skickade den söder ut;-)

Ha en bra dag!

Kram!

annette

Susanne sa...

Fantastiska bilder. Hösten och mer än gärna lönnlöv är så vackert!!!! Sista bilden när löven yr omkring är verkligen magisk=) Trevlig helg och kramizar!!

Nässelblom och choklad sa...

Vilka maffiga höstbilder. Vackert och härligt! Ha en finfin helg bland höstlöven eller blir det i snöhögar? Kram/Eva

Flo sa...

A beautiful trees , i like your blog....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...