19.3.08

Ordlös Onsdag

Flera bidrag hos Nejma i Marocko

17 kommentarer:

Anonym sa...

Glas är så vackert! Och vilken bra pyntide'.

Randi sa...

Så vackert komponerat!
Underbara färgkonstellationer!

Della sa...

Oj, hänger dom där från början, eller har du hängt dit dom? Spännande bild!

Rajson sa...

Glitter i trädet?
Lampan nedan var häftig, men den ser ut och vara lite farlig.
Idag är det en fantastisk senvinter dag,Gnistrande sol, snö och nollgradigt!
Ha en skön dag!

Admin sa...

Hänger du också glas i träd? Det gör jag med. Fiiint!

Anonym sa...

Ljusspel

Anonym sa...

endrake, eller nej någon glasbit i ett träd?

Nässelblom och choklad sa...

Vilken vacker bild. Det färgade glaset har en sådan underbar färgnyans som reflekterar himlen så fint.

Åsa sa...

Läckert, vad är det jag ser?

Anonym sa...

Vilken härlig bild - trädgårdsprydnad (er) antar jag?

Husbilen Credo sa...

Vilken vacker trädgårdsprydnad ... tror jag att de är ...

Frukostflingan sa...

Det är vackert när ljuset bryter sig igenom glaset!

Wickans värld sa...

Snyggt med glas i träden!

Nina sa...

Spännde färger i glaset och skön struktur.

Anjas Hill sa...

Vackert! Ord är överflödiga! ;-)

mvh, Anja

Ninnie sa...

Som en flygande drake av glas, som fastnat i en trädgren...Fint!

Ninni sa...

Bilden är tagen i Norrvikens trädgård för några år sedan. Trädet var dött och man hade hängt upp glasbitar i olika kulörer som dekoration. Jag tror det var svagt plommonfärgade, ofärgade och gröna men. Fint pynt tycker jag fortfarande.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...