20.9.08

Mera guld...

En utmärkelse i form av ett guldkort kom från Pysen på Sicilien. Tack snälla, rara du!!
Det hör ju till att man i sin tur skickar awarden vidare och reglerna för den här utmärkelsen lyder:

Jag är lite lat så jag orkar inte översätta...
1. Only 5 people allowed.
2. 4 have to be dedicated followers of your blog.
3. One has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.
4. You must link back to whoever gave you the award.
Quite simple really, it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.

Det här är ju alltid lika svårt...Får se nu då...några som jag inte gett någon utmärkelse tidigare...

Rajson, Karin och Hedvig...de tre är fantastiska fotografer och trogna bloggvänner.
Ia är en ganska ny bekantskap för mig och är man intresserad av vackra bilder, antikviteter och vill få del av all hennes kunskap så kan jag varmt rekommendera ett besök på Love Your Homes.

Och den femte ska gå till någon som är en ny bekantskap och bosatt i en annan del av världen...då väljer jag att skicka den sista till Ingrid i Umbrien som har bloggen Vita Lenta nel Bel Paese. Hon skriver om inredning både inne och ute, italiensk kultur och mat så att man verkligen längtar till Italien...

Från Rajson kom för några dagar sedan en annan utmärkelse som jag också blev mycket glad över...Tack snälla goa du!
Den här vill jag sända vidare till alla er andra som brukar besöka mig då och då och är så snälla och tar er tid att skriva en kommentar. Det är verkligen sååå trevligt att få...

3 kommentarer:

Love Your Homes sa...

Um beijo, obrigada da Ingela

Anonym sa...

Cara Ninni,

Che sorpresa! Ett pris från en expert. Jag är överväldigad. Ett problem, bara. Nu kan jag ju inte ge Dig priset. Din blog hade varit självskriven. Grazie mille! Bacione, Ingrid

pudelflicka sa...

Tack söta du för utmärkelsen. Vad glad jag blir när någon tycker om mina bilder.
Hoppas du får en skön vecka.
Kram Hedvig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...