23.12.09

God Jul


En riktigt God Jul önskar jag Er allesammans!

34 kommentarer:

Della sa...

God Jul Ninni!

Pchełka sa...

Best wishes for Christmas Ninni :))) Amazing picture!!!!!!!!!!!!

pudelflicka sa...

GOD JUL från Hedvig & pudelflickorna!

Anna tassar in.. sa...

God Jul Ninni jag önskar dig den bästa av jular..

Ninnie sa...

En riktigt GOD JUL till dej också! Hälsningar från Ninnie

Anette sa...

God Jul Ninni! /Anette

Marianne sa...

En RIKTIGT GOD JUL önskar jag dig också!

Stora julkramar!

HelenJ sa...

En riktigt God Jul önskar jag dig också!

Lusthuset sa...

En riktigt, RIKTIGT GOD JUL till dig också!
Kram!

annette sa...

Känner dofterna strömma emot mej genom Din vackra bild.

Önskar Dej en God Jul, hoppas Ni hunnit färdigt med allt;)

Kramar!

annette

Photos by Storm sa...

God Jul Ninni! Verkligen en fin julbild hos dig. Hoppas du får en skön jul i vinterland. Jag stressar på fortfarande men snart så...lägger sig julfriden. Kram Lis

Camilla Alvén sa...

Åh, vilken underbar bild!

God Jul till dig och din familj
Kram

Rajson sa...

Detta var årets fmed uppgiggande julkort!
Lugnet börjar lägra sig även här hemma hos mig.
Önskar även dig en riktigt skön jul.
Kram
Raija

Desiree sa...

God Jul Ninnie. Vilken underbar julbild det är nästan så att man kan känna den goda doften av fräsh apelsin och kanel genom din bild här. Nu är vi framme i ett vintervackert Sverige. Ha en riktigt fin och mysig jul

Kram.

andré sa...

Tack detsamma! Coola citroner!

Gunilla sa...

GOD JUL önskar jag dig .

Varma JULkramar/Gunilla

junitjej sa...

God jul till dig!! Hoppas du få många fina julklappar!

Anjas Hill sa...

En riktigt underbar jul önskar jag dig Ninni!/Julkram, Anja

Lotta 8`) sa...

Vill bara önska dig en riktigt God Jul! Julkram 8`)

Monica sa...

Önskar dig en riktigt mysig Jul .)
Kram Monica

Nässelblom och choklad sa...

Tack för alla inspirerande och vackra bilder du visar. Får kika in lite mer noga när jag har mer tid än i kväll. En stor julkram skickar jag dig, kram/Eva.

gert-åke sa...

GOD-JUL Ninni.

Gio Ve sa...

Merry Christmas to You and to all Your readers, whole-heartedly!

Anonym sa...

Carissima Ninni,

Varmaste (+ 15 grader) fran Umbrien. Sa befriende skont med ett par apelsiner pa badd av kanelstanger (tror jag)! For att inte tala om doften de sprider. Tack for ett spannande fotoar! Har varit rena njutningen att fa folja Dig pa Dina kontrastrika utflykter - fran fargranna Belo H till stamningsfulla bruksmiljoer. Och att fa upptacka naturen som ren konst genom Din lins. Ser fram emot nytt fotoar, Ninni! Un grande bacione! Ingrid

Cecilia Artista sa...

En riktigt GOD JUL önskar jag dig Ninni!

Rosi Jo' sa...

Happy Christmas! Spend happy and joyful days with your loved ones.

Hugs and kisses from Italy. Rosi.

Chesney sa...

Beautiful, and a very Merry Christmas to you and your family! :)

Karins fotoblogg sa...

Fantastisk bild! Är det du som har gjort citrusen så vacker?

God fortsättning!
Kram

Livet på Citronodlingen sa...

Så läckert du har dekorerat!

God fortsättning!

Kersti sa...

God fortsättning önskar jag dig och de dina. Nu egnar det i Enskede men än finns snö kvar. Vi myser med glögg och julklappsböcker. Kram

Karin sa...

Så läckert med citroner! Vackert - och de gula färgen gör mig glad. God fortsättning!

Kram Karin

Susanne sa...

God fortsättning önskar jag dig och hoppas att julen varit riktigt lugn och skön precis som den ska vara=)

Miriam sa...

Un caro augurio di pace e serenità per queste festività natalizie, Buon Anno 2010, complimenti per il tuo blog e per le tue bellissime foto! Sono arrivata fino a te grazie alla cara Rosi Jo', è un piacere averti scoperta, un caro saluto, arrivederci!

Ulrica sa...

Vilken vacker julhälsning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...