30.1.09

Grattis till Nilla och Agnes

10 kommentarer:

Karins fotoblogg sa...

Åh, vilken ljuvlig bukett! Härliga kontraster och färger du har fått till.
Kram

Gunilla sa...

Vilken fin bild. Jag tar åt mig av grattiset lite på min namnsdag

Ha en jättetrevlig helg

Gunilla

Monkan sa...

WOW!!! Vilken bukett. Vilka färger.
Snyggt som bara den.
Monica

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Visst är det ljuvligt med rosor, dina var fantastiskt vackra. själv har jag en favorit som är ljusrosa/lime och heter Belle.
Ha en underbar fredag,
Lydia

Karin sa...

Vilken underbar bukett Ninni och så vackert fotad dessutom. Du är bara så proffsig! Trevlig helg! Kram Karin

Ingela sa...

Vad glada dom ska bli åt en sådan bukett! Och vi är glada åt din bild.

Trevlig helg!
Ingela

anna of sweden sa...

Vilken vacker bild!
Underbara färger!

Susanne sa...

Superläckra färger! Och kalasfin bild, som vanligt.
Trevlig Helg!
Kram

Anonym sa...

Tack snälla Ninni för hälsnigen på min namnsdag.
/Nilla

Lena sa...

Otroligt vacker bukett! KRAMEN!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...